WHERE ANOTHER MEDICINE LEAVES OFF..HOMEOPATHY BEGINS..

WHERE ANOTHER MEDICINE LEAVES OFF..HOMEOPATHY BEGINS..

Untuk anda yang ingin dapatkan perkhidmatan homeopathy daripada saya, 

yang jauh dan di luar kawasan Alor Setar, jangan risau,

kerana saya boleh poskan untuk anda. 



cara-caranya: 

1) Anda perlu BANK IN/TRANSFER bayaran yang saya telah nyatakan kepada anda

2) Sila SMS/WHATSAPP/PM kepada saya:

NAMA PENUH DAN NO.IC (untuk rekod)
NO.MYKID (sekiranya untuk anak)

ALAMAT

NO.TEL

BUKTI BAYARAN (SLIP TRANSAKSI)
(anda boleh scan atau mms gambar slip tersebut dan hantar ke 018-4634871)

3) Saya akan maklumkan kepada anda NO.TRACKING POS LAJU sebaik sahaja pengeposan dibuat


Untuk Makluman Semua



Sekiranya bayaran dibuat sebelum pukul 3,parcel anda akan diposkan pada hari yang sama. Sebaliknya jika selepas pukul 3, parcel akan diposkan keesokkan harinya. Terima Kasih. 


0 comments:

Post a Comment

Untuk Makluman Anda

Rawatan Homeopathy hanyalah sekadar ikhtiar, sebagai rawatan alternatif dan tidak bermaksud untuk menggantikan kaedah perubatan allopati. Harap Maklum.

Produk yang disediakan juga adalah sebagai membantu kesihatan sahaja.

Related Posts with Thumbnails